Igrajmo se doma!
Otrokom spletni obisk kreativnega otroškega mesta Minicity ponuja vodene, interaktivne vsebine, ki so zabavne in poučne, obenem pa so v veliko pomoč preobremenjenim staršem.
Ljubljana, 14. april 2020 – V času, ko so se življenja dobesedno postavila na glavo, so v kreativnem otroškem mestu Minicity v ospredje ponovno postavili svoj čut za družbeno odgovornost. V želji po razbremenitvi staršev, ki usklajujejo delo in šolanje od doma, v nemalo katerem primeru pa skrbijo tudi za najbolj rizično skupino, svoje starše, so jedro Minicityja v popolnosti prilagodili spletnemu obisku. Interaktivne didaktične vsebine, ki so staršem na voljo od danes naprej, so vodene s strani usposobljenih animatorjev, ki jih obiskovalci Minicityja že dodobra poznajo.
O odločitvi za vzpostavitev spletnih vsebin je Jasna Žaler Culiberg, direktorica razvoja poslovanja v Minicityju, povedala: »Realnost trenutne situacije je za marsikoga izjemno stresna. Težko je usklajevati delo in šolanje od doma, pravočasno poskrbeti za kakovostne obroke in zraven opraviti še vsakodnevna opravila. Ne glede na to, kako samostojni so otroci in kako zelo se družinski člani držijo urnika, je včasih nemogoče preložiti virtualni sestanek ali ob točno določeni uri servirati kosilo. Otroci pa bodo zdaj lahko čas preživljali ob interaktivnih delavnicah s kakovostnimi vsebinami, ki jih vodijo naši animatorji, s katerimi bo stik omogočen prek spletne vsebine, in se bodo ob tem naučili veliko novega, se razgibali in virtualno obiskali hiške našega mesta.«
Spletno stičišče #igrajmosedoma je na spletni stani minicity.si že vse od prve polovice marca v pomoč družinam, da dneve doma zapolnijo z igrami, ki so hkrati poučne in nadvse zabavne. Z interaktivnimi spletnimi vsebinami pa bodo zdaj otroci ponovno dobili občutek obiska Minicityja, svoje znanje pa poglabljali s praktičnimi preizkusi in z nalogami, v katerih se bodo urili.
»Starši, ki idejo o kakovostnih vsebinah na enem mestu pozdravljajo, nam dnevno pošiljajo posnetke in fotografije, kako izdelujejo izdelke na podlagi vsebin, ki so jih našli na naši spletni strani. Partnerji, s katerimi sodelujemo pri ustvarjanju spletnega mesta, so podjetja z velikim čutom za družbeno odgovornost, zato je kreiranje vsebin pravi užitek. Starši tako na enem mestu najdejo vsebine, ki jih dnevno ustvarjamo z našo ekipo pedagogov in psihologov, vsebine naših partnerjev in ideje o igrah iz preteklosti, ki jih z nami delijo naši zvesti sledilci. Na tem mestu bi se rada iskreno zahvalila vsem sodelujočim, saj lahko le na tak način zagotavljamo kakovostne vsebine, ki najdejo svoje mesto v vsakem družinskem okolju,« je še dodala Jasna Žaler Culiberg.
Specialni pedagog Marko Juhant podpira idejo #igrajmosedoma, »saj starši in otroci potrebujejo zamisli, ki že v izhodišču slonijo na tem, da je vse potrebno že doma, nobene eksotike. Že ena sama ideja, ki je v družini padla na plodna tla in se je ‘prijela’, lahko za en teden ali več naredi dneve lepše. Ker gre pogosto za kakšne izdelke, bodo nekateri ostali kot trajen spomin – starši jih bodo varno spravili in bodo čez leta spet priklicali prijetne trenutke. Takrat boste rekli ‘Kljub virusu in stiskam so bili lepi časi!’ In vaši, takrat že odrasli otroci, bodo to potrdili. Za določene postopke potrebujemo podrobna navodila, včasih pa zadošča le osnovna zamisel. Glede na poslanstvo, ki ga Minicity opravlja, vem, da bodo tudi spletne vsebine tako kvalitetne in za življenje in zdajšnji trenutek uporabne kot fizična doživetja v malem mestu. Vsekakor spletni naslov, ki ga starši potrebujejo, otroci pa želijo.«
Več informacij:
Vodja marketinga
Manja Plesničar M: 031 612 023 E: manja.plesnicar@minicity.si
Minicity Ljubljana, kreativno otroško mesto za otroke do 12. leta starosti in na prvem mestu družbeno odgovorni projekt, na več kot 1500 m2 površine v Dvorani A ljubljanskega BTC Cityja vsako leto obišče že prek 70.000 obiskovalcev, med katerimi so tudi organizirane skupine šol in vrtcev iz vse Slovenije. Didaktična igralnica v podobi majhnega mesta ponuja edinstveno priložnost praktičnega spoznavanja poklicev in pridobivanja vsakodnevnih veščin s pomočjo realnih rekvizitov, v pomanjšanih poslovalnicah resničnih ustanov in podjetij. Večkrat letno Minicity Ljubljana svoja vrata brezplačno odpre otrokom iz socialno ogroženih družin. Ekipa 50 večjezičnih animatorjev s pedagoškimi znanji ponuja dodano vrednost domačim in tujim obiskovalcem z otroki, pa tudi otrokom s posebnimi potrebami, ter ponuja tudi varstvo otrok. Redno gostijo predavatelje s področja vzgoje in didaktike ter nudijo informacijski splet za vzgojitelje, učitelje in nosečnice. Slednje so gostje že tradicionalnih dogodkov Okrogli trebuščki. Za podjetja pa Minicity predstavlja edinstveni medijski format za interaktivno predstavitev svojih storitev in izdelkov ciljni skupini družin. V snovanje njihovih programov, ki jih predajajo otrokom skozi interaktivne in poučne igre, so aktivno vpleteni pedagogi in psihologi, družino Minicity pa zaokroža že več kot 50 zasebnih in javnih podjetij, ki soustvarjajo njegovo vsebino. Otroci lahko v Minicityju Ljubljana obiščejo 47 različnih igralnih enot, aktivno sodelujejo v več kot 500 različnih delavnicah in spoznajo več kot 50 različnih poklicev.