Freestyle učenje® skozi oči mentorice

Ste se kdaj kot starši spraševali, ali je mogoče, da otroku omogočite učenje, ki mu ne bo povzročalo stresa? Ste se kot učenci radi učili, ali vam je to predstavljalo muko? Večini otrok učenje predstavlja vsaj nekaj stresa in slabe volje. Starši jih pošljemo v sobo in jim rečemo, da naj se grejo učit in dokler vsega ne znajo, naj ne prihajajo ven iz sobe. Zveni znano? Pa ste kot starši kdaj razmišljali o tem, da se učenci sploh ne znajo učiti ter da obstaja več učnih stilov in posledično sedenje za knjigo ni za vse učence? Nekateri se učijo z branjem, drugi s pisanjem, tretji s poslušanjem, nekaterim pa vse to ne pomaga. To so učenci, ki imajo najbolj razvit kinestetični kanal. In ta skupina učencev je pogosto vržena iz sistema, ker jim vizualno in slušno ne moremo v zadostni meri približati učne snovi, zato lahko odplavajo v svet domišljije oz. motijo pouk.

Freestyle učenje skozi oči mentorice

Kaj želim s tem člankom povedati? Sama sem se v šoli vedno dolgočasila, razen redkih predmetov, ki so imeli dobre predavatelje, da so učno uro naredili zanimivo in zabavno. Po navadi smo sedeli, poslušali in pisali v zvezke, ter že nekje na polovici izgubili pozornost in začeli gledati skozi okno. Po drugi strani pa sem vedno hotela biti učiteljica. Oboževala sem moje igrače učiti šolsko snov in tako sem se nevede tudi sama največ naučila. Pedagoške izobrazbe nisem iskala, ker nisem želela otrokom znanja podajati pred tablo, tako kot je to počela večina učiteljev, ko smo bili še v šoli. Iskala sem razne variante, ali obstaja še kaj takšnega v zvezi z učenjem, kar bi me pritegnilo. Spraševala sem se, zakaj sem srednjo šolo komaj zvozila, na faksu pa sem v štirih letih padla na samo enem izpitu? In potem sem nekega dne naletela na oglas Mojce Stojkovič, ki je iskala mentorje Freestyle učenja®.

Med pogovorom o tem, kaj je Freestyle učenje®, ki ga je sama razvila, sem imela kurjo kožo in vedela sem, da je to to. Postala sem mentorica in že drugo leto spoznavam, kako z lahkoto se otroci učijo na individualnih urah oziroma na krožkih. Ne poznamo sedenja za mizo in buljenja v zvezek, ampak učno snov zaplešemo, naredimo profesionalne plonke, ki jih nato sploh ne potrebujemo na testu, učimo se v alfa stanju in se obenem sproščamo, učimo se z masažo in s tem razvijamo pozitiven odnos in spoštovanje do svojega telesa in telesa drugih, sestavljamo zabavne zgodbice in iščemo najbolj smešne in neumne asociacije. Da učenci obožujejo to učenje priča dejstvo, da med počitnicami ne želijo, da odpade krožek.

Če sem vas pritegnila, ste vabljeni na našo spletno stran www.lazjeucenje.si, kjer boste izvedeli več o nas, smo tudi na Facebooku (Freestyle učenje, Freestyle učenje Obala, Freestyle učenje Postojna). V kratkem pa bodo potekale delavnice po celotni Sloveniji, prva bo že v ponedeljek, 6.3. v Sežani. V primeru dodatnih vprašanj nas kontaktirajte (info@lazjeucenje.si) in z veseljem vam bomo odgovorili. Za konec pa še namig, kako si zapomnimo moško in žensko sklanjatev.

Freestyle učenje skozi oči mentorice

Kako si zapomnimo sklanjatve

Po navadi nam probleme dela moška in ženska sklanjatev, ker je vsaka razdeljena še na štiri dele:

1. moška sklanjatev, v imenovalniku ednine ima končnico -Ø, npr. petelin,
2. moška sklanjatev, v imenovalniku ednine ima končnico -a, npr. vojvoda,
3. moška sklanjatev se ne sklanja, npr. kratice, kot je FBI,
4. moška sklanjatev, sklanjanje posamostaljenih pridevnikov: npr. Dežurni.

Pri ženskah je malo drugače:

1. ženska sklanjatev, v imenovalniku ednine ima končnico -a: npr. kokoška,
2. ženska sklanjatev, v imenovalniku ednine ima končnico -Ø, npr. perut,
3. ženska sklanjatev so imena, ki se ne sklanjajo, npr. Ines,
4. ženska sklanjatev, sklanjanje posamostaljenih pridevnikov, npr. Dežurna.

Končnice si zapomnimo tako, da iz besed, ki smo jih dali za primer, sestavimo kakšen res zelo poučen in pameten stavek.

Na primer gremo v kokošnjak in tam najprej srečamo PETELINA (ničta končnica), ki sliši na ime VOJVODA (končnica -a), zaposlen je v FBI (3. m. skl.) in danes je v kokošnjaku DEŽURNI (4 m. skl.).

Petelin pa ni edini. Družbo mu dela KOKOŠKA (končnica -a), ki ima lepo PERUT (ničta končnica), ime ji je INES (3. ž. skl.) in je danes prav tako DEŽURNA (4. ž. sklanjatev).

Mateja Marin

Ocena:
[Skupaj: 2 povprečno: 5]

Morda vas zanima tudi ...

Dodaj odgovor