Najboljši vodnik za hujšanje – kaj MORAMO jesti

10. Kaj MORAMO jesti

V dveh besedah – uravnotežena prehrana. Če ste kraj vsaj pomislili da bi shujšali, ste zagotovo slišali o množici raznih diet, ki omejujejo vnos določene hrane ali popolnoma izključujejo celotne skupine živil. Dieta z nizkim vnosom ogljikohidratov ali brez ogljikohidratov, malo maščob ali totalno brez maščob, celo diate z velikim deležem maščob. Diete, ki vam dovoljujejo jesti samo grenivko ali zeljo juho (da, resnično obstaja).

Najboljši vodnik za hujšanje - kaj MORAMO jesti

Za katero koli hrano, vrsto hrane ali živilo, ki vam pade na pamet, zelo verjetno obstaja dieta, ki priporoča, da jih obilno jeste, in dieta, ki priporoča, da se jih popolnoma izogibate. Prav tako lahko opazite, da je v večini primerov edina skupna stvar takim dietam denar.  Ali prodajajo knjigo, ponujajo članstvo ali pa podajajo razne produkte, da bi shujšali. Na tak način samo nekdo služi, ko vi izvajate dieto po njegovih priporočilih.

Po drugi strani pa zdravniki in nutricisti, ki nimajo kaj prodati, vsi priporočajo uravnoteženo prehrano. Seveda, oni predvsem predlagajo, da se izogibate ali zmanjšate na minimum hrano z našega “česa ne smemo  jesti” sezama in nato svetujejo še uravnoteženost. Samo se izogibajte slabe hrane, dobro hrano pa obilo jejte.

To pomeni, da mora biti vaša dieta za hujšanje (in tudi prehrana na splošno) sestavljena iz treh hranljivih sestavin, iz katerih dobite energijo –  beljakovin (proteinov), maščob in ogljikovih hidratov.  Ne glede na trende pri dietah, trikih in slabih informacijah, ki vas obkrožajo, vaše telo še kako potrebuje znatne količine teh treh hranljivih sestavin.

V nadaljevanju bomo zapisali, koliko beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov potrebujete in v kateri hrani jih dobite.

Ocena:
[Skupaj: 1 povprečno: 4]

Morda vas zanima tudi ...

Dodaj odgovor