Sestavljanke krepijo voljo, pravljice spodbujajo pomnjenje
Med tretjim in šestim letom otrokovi možgani kot goba vpijajo nova znanja in vtise. V tem obdobju se začenjajo malčki zanimati za številke in črke, radi rešujejo uganke, različne naloge, uživajo v video igricah in sestavljankah, radi se igrajo različne vloge – imitirajo odrasle, gradijo hiše, poslušajo pravljice … Skozi igro pridobivajo znanja, se učijo pojmov, različnih veščin in razvijajo zavest o svetu, ki jih obkroža.

Na primer, video igrice stimulirajo prostorsko pomnjenje in sposobnost organizacije, sestavljanke krepijo voljo, vztrajnost in intelektualne sposobnosti, družabne igre razvijajo timski duh in pomagajo otroku razumeti vrednost skupnosti, nauči se sodelovanja, pomagati drugim ter pomembnosti vztrajanja pri doseganju skupnega cilja.
Igranje vlog oz. imitacija lajša komunikacijo in čustveno izražanje, razvija empatijo in zavest o drugih, medtem ko poslušanje pravljic spodbuja domišljijo, stimulira pozornost, slušno pomnjenje in kronološko razumevanje neke dejavnosti.
Poleg tega, da igre na prostem razvijajo motorične sposobnosti, pomagajo otrokom razvijati samozaupanje in pazljivost v nevarnih situacijah.
Novosti