Najboljši vodnik za hujšanje – miti, laži in druge stvari, ki jih je potrebno ignorirati

20. Miti, laži in druge stvari, ki jih je potrebno ignorirati

Ko govorimo o hujšanju ali o bilo katerem drugem vidiku diete ali fitnesa, smo pogosto izpostavljeni slabim informacijam. Nekatere od njih so miti, torej netočne ideje, ki jih ljudje smatrajo za dejstva zaradi različnih razlogov. Druge informacije so čiste laži, ki jih prodajalci uporabljajo, da bi določeni izdelek prodali. Na koncu imamo pa tiste, resnično neumne, nepotrebne in nesmiselne, ki lahko samo ovirajo ljudi v njihovih iskrenih namenih, da bi shujšali.

Da bi se temu izognili, vam bomo v nadaljevanju predstavili nekatere od najpogostejših mitov, laži in ostalih stvari, ki jih morate ignorirati.

Miti , laži in druge stvari, ki jih je potrebno ignorirati

Ciljano hujšanje je mogoče: Mit

Ciljano hujšanje se nanaša na idejo, da je mogoče shujšati na enem delu telesa. Na primer, počepi in trebušnjaki delujejo na maščobne obloge na trebuhu, vaje za noge topijo maščobne obloge na nogah ali vaje za hrbet zmanjšujejo maščobne obloge na hrbtu in tako naprej za vsak del telesa. To je mit.

Ciljano hujšanje ni mogoče, ne glede na to, kako zelo se trudite. Ne morete doseči, da vaše telo izgubi težo samo na enem določenem delu. Odstranjevanje maščobnih oblog deluje na celotno telo. Lahko delate po 1.000 počepov ali trebušnjakov na dan naslednjih deset let, pa to ne bo imelo nikakršnega neposrednega vpliva na maščobne obloge na trebuhu.

Pa poglejmo zakaj. Z vadbo gradite mišice. Če so mišice prekrite s slojem maščobnih oblog, bodo te obloge ostale, dokler jih ne odpravite. Mišice lahko tako trenirate v nedogled. Res je, da bodo postale večje in močnejše, kar je dobro, vendar se z maščobnimi oblogami, s katerimi so mišice prekrite, ne bo zgodilo nič. Kako se torej rešiti maščobnih oblog? Nič lažjega. Preberite “Najboljši vodnik za hujšanje“. Čeprav  hujšanje za nas pomeni izgubljanje kilogramov, je v resnici odstranjevanje maščobnih oblog. Se pravi, če ste sprejeli Eno samo Dejstvo, bodo maščobne obloge začele izginjati.

Dokler boste hujšali, se bodo maščobne obloge topile, kakor  je to genetsko predvideno. Mogoče je, da boste najprej odpravili maščobne obloge z nog ali rok, hrbta, prsi ali trebuha. Kdo ve. Ne morete predvideti vrstnega reda. Že slišimo veliko vprašanj:” Ampak mislili smo, da ste rekli, da bomo s telesno vadbo lažje shujšali.” In tudi boste. Vadba pospeši izgorevanje energije, kar pomaga Enemu samemu Dejstvu, da se uresniči. Vendar pa maščobne obloge ne bodo izgorevale na tistem delu telesa, na katerem trenirate.

Torej, da povzamemo, ciljano hujšanje je nemogoče. Kdorkoli vam bo trdil nasprotno ali vsaj namigoval na to možnost, je ali popolnoma neumen (dobro, dobro, “neinformiran”) ali pa vam laže, najpogostejša verjetnost pa je, da vam želi nekaj prodati. Več o tem kasneje.

Miti, laži in druge stvari, ki jih je potrebno ignoriratiotrebno-ignorirati

Jesti pozno zvečer je slabo: Mit

Ali ste že kdaj slišali, da ni prav jesti po deveti zvečer? Ali morda po osmi? Ali po sedmi? Ali, recimo, celo po šesti uri? Ni pomembno, o kateri uri je govora, to je mit. Ponovno preberite Eno samo Dejstvo. Ali je kje omenjena ura v dnevu? Seveda ni. Veste, zakaj ne? Zato, ker hujšanje nima nobene zveze z uro v dnevu. Če preveč jeste, se boste zredili in pri tem ni pomembno, če preveč jeste zgodaj zjutraj ali pozno zvečer, preveč energije vodi k pridobivanju teže.

Zaradi maščobe se redimo, zaradi ogljikovih hidratov se redimo: Mit

Še enkrat, vrnite se nazaj in preberite Eno samo Dejstvo. Ali so kje omenjeni maščobe in ogljikovi hidrati? Veste, zakaj? Zato, ker so pridobivanje teže, hujšanje ali vzdrževanje teže vezano izključno na energijo, ne pa na neke določene hranljive snovi. Če je vaša dnevna vzdrževalna količina 8,37 MJ (2.000 kcal), vi pa vnesete 10,46 MJ (2.500 kcal) dnevno, boste pridobili na teži, ne glede na to, če energija prihaja iz proteinov, maščob ali ogljikovih hidratov. Zdrava ali nezdrava hitra hrana, ni pomembno, preveč česarkoli bo vplivalo na vašo težo. Kar se tiče zdravja, seveda obstaja pomembna razlika. Kar se pa tiče nadzora teže, je to popolnoma nebistveno. Preveč energije privede do pridobivanja na teži. Izvor energije (maščobe, proteini, ogljikovi hidrati) ni bistven.

Miti, laži in druge stvari, ki se jih moramo izogibatiignorirati

Dieta z grenivko, dieta z zeljnato juho deluje: Laž

Razen če niste imeli te sreče, da niste nikoli slišali za te idiotske (neučinkovite in nezdrave) diete, potem dovolite, da vam pojasnimo. Te moderne diete in njim podobne od vas pričakujejo, da jeste samo eno živilo določen čas in obljubljajo, da boste hitro shujšali. Prvo je laž! Ni te hrane, ki bi imela magično moč izgorevanja maščob. Drugo je tudi laž!  S temi dietami v najboljšem primeru izgubite vodo in s tem nekaj teže, takoj ko se vrnete na normalno prehrano, se bodo vsi ti kilogrami vrnili. Tretje – nevarnost! Ali vam sploh moramo napisati, da bo z vnašanjem samo določene hrane telesu primanjkovalo veliko drugih hranljivih snovi? Ignorirajte vse te neumne modne diete.

Težo je mogoče izgubiti hitro: Mit in laž

O idealni hitrosti hujšanja smo že pisali in zdaj že veste, da se kilogramov ne moremo znebiti tako hitro. Vsi bi želeli hitro shujšati, obstaja veliko izdelkov in diet, ki trdijo, da vam lahko ponudijo “hitre” rezultate. To je seveda laž. To je preprosto nemogoče. Človeško telo ne more izgubljati kilogramov tako hitro, kot obljubljajo nekateri izdelki ali diete. In da ne omenjamo, da bo kakršenkoli poskus, da hujšate hitreje od idealne hitrosti hujšanja, kar je pol kilograma do kilogram tedensko za povprečno osebo, povečal tveganje za resna srčna obolenja. Torej, pozabite na idejo o “hitrem” hujšanju, ker je to nemogoče in tega sploh ne bi smeli niti poskušati. Bežite čim dlje od kakršnega koli izdelka, ki obljublja, da je to mogoče.

Maščobo lahko spremenite v mišice: Mit

Naš odgovor bo kratek in jasen. Maščobne obloge so maščobne obloge. Mišice so mišice. Eno se ne more pretvoriti v drugo. Lahko izgubite 2 kilograma maščobnih oblog in pridobite 2 kilograma mišične mase, vendar sta to dva različna procesa.

Vadba v večjih serijah vam definira telo, v manjših vas naredi obilnejše: Mit

Nekateri ljudje mislijo, da če bodo vadili v večjih serijah, bodo postali bolj definirani, tonirani, oblikovani ali še kaj več, če pa bi trenirali v manjših serijah, bi postali večji, obilnejši, ogromnejši ali še kaj več. To ni res. Naj najprej pojasnimo, kaj pomeni definicija. Biti definiran pomeni, da imate nekaj mišic in malo maščobnih oblog, ki jih prekrivajo, zato se mišice vidijo. Manj maščobnih oblog kot imate preko mišic, bolj ste definirani. Zdaj pa ponovno preberite, kaj smo vam napisali pri mitu o ciljanem hujšanju. Tu lahko vidite, da ne glede na to, če delate večje ali manjše serije, se vaša definicija ne spremeni. Vsa ta vadba trenira mišice, ne izgoreva pa maščobnih oblog na mišicah. Če želite imeti definicijo, biti izklesani ali kakršen koli pridevnik že uporabljate, se morate znebiti več maščobnih oblog. Lahko delate serije s petimi ponavljanji ali petnajstimi, nič od tega vam ne bo pomagalo priti do definicije.

Vadba na fitnes napravah vam oblikuje telo, proste uteži vas naredijo večje: Mit

Preberite zgoraj opisan mit. Za tega velja isti koncept.

Ljudje na reklamah imajo takšno telo, ker so uporabljali TA izdelek: Laž

Ahaaaa! To je vse, kar vam lahko rečemo, če mislite, da imajo vsi ti odlično grajeni ljudje iz reklam takšno telo zahvaljujoč nekemu izdelku, ki ga prodajajo. Vsi so plačani modeli. Pojavijo se, zvrstijo se okoli nekega izdelka, za katerega so ravnokar izvedeli, slikajo se ali pojavijo v videospotu z izdelkom, vzamejo plačilo in odidejo domov. Najslabša stvar, ki vam pade na pamet, medtem ko gledate reklame o izdelkih za hujšanje, je “Hej, ti ljudje izgledajo prav tako, kot bi jaz želel izgledati. Ta izdelek mora biti dober!” To je točno to, kar oni želijo doseči, vse to je del nore zablode, ki se izkorišča v reklamah, da bi vas prepričali, da kupite njihovo smet.

Miti, laži in druge stvari, ki jih je treba ignoriratiki-jih-je-potrebno-ignorirati

Pripomočki za trebuh s Tv-ja zares delujejo: Laž

Ko že govorimo o smeteh, ni slabšega od tega.  Te smeti prodajajo z izgovorom, da je ciljano hujšanje mogoče, vendar, kot ste že izvedeli, to v resnici ni. Te nekoristne naprave nimajo nikakršnega direktnega vpliva na maščobne obloge na vašem trebuhu, pa naj o tem še tako lažejo v reklamah. Zakaj bi sploh kupovali takšne izdelke? Če želite zapravljati denar za nekaj, kar lahko brezplačno delate na tleh, potem je to za vas odlična ideja. Te naprave vas postavljajo v situacijo, v kateri one same delajo del vadbe namesto vas in če želite delati manj učinkovite vaje za trebušne mišice, potem, še enkrat, odlična ideja. Šalo na stran, vse takšne naprave so enako nekoristne.

Obstaja lažji način za hujšanje: Mit

Žal nam je, a odgovor je – ne. Bi radi zares dober nasvet? Ne zapravljajte niti sekunde dragocenega časa za iskanje kakšnega “enostavnega” način za hujšanje, ker ne obstaja. Z iskanjem le-tega boste samo zapravljali čas, denar in trud, ki vas ne bo pripeljal nikamor. Vse, kar potrebujete, je v tem vodniku, pa še brezplačen je. Izkoristite ga.

Ocena:
[Skupaj: 1 povprečno: 5]

Morda vas zanima tudi ...

Dodaj odgovor